راهنمای مهاجرت به استرالیا, مطالب مفید

یک فرصت ایده آل؛ مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

یک فرصت ایده آل؛ مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

یک فرصت ایده آل؛ مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

در ادامه توضیحات مربوط به اقامت استرالیا قابل توجه است. چرا مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل، یک فرصت ایده آل است؟ زیرا قطعا شما که تمایل دارید همگام با تحولات سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و پیشرفت روزافزون تکنولوژی، پیشروی کنید، نیاز به آموزش در محیطی مدرن با کیفیت بالای آموزشی دارید.

کیفیت آموزش و زیرساخت های پیشرفته آموزشی استرالیا، در دهه های اخیر رتبه دانشگاه های این کشور را در مجامع آموزشی جهان بشدت افزایش داده و همین توجه بسیاری از دانشجویان را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

ضمن اینکه دانشجویان در حین تحصیل فرصت کسب تجربه و کار در کشوری توسعه یافته را دارند که بدون حتم در آینده ترکیب دانش، تخصص و تجربه به رشد فکری و دستیابی به موفقیت های فردی و شغلی آنها کمک بسزایی می کند.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

برای اخذ ویزای استرالیا از طریق تحصیل، شما باید دارای تمکن مالی باشید و بتوانید اثبات کنید که قادر به تامین هزینه های تحصیلی خود هستید.

شما مکلفید برای ضمانت توانایی مالی معادل یکسال هزینه تحصیل و زندگی را به اداره مهاجرت استرالیا ارائه دهید.

ضمنا داشتن مدرک آیلتس آکادمیک اجباری است و بسته به مقطع تحصیلی سطح آن متفاوت می باشد.

اگر می خواهید با مدرک آیلتس جنرال پذیرش شوید حتما باید دوره های زبان بیشتری را بگذرانید. سابقه کیفری شما بررسی می شود و نباید سابقه کیفری داشته باشید.

اگر سه شرط فوق را دارید حالا در اولین گام برای اخذ ویزای مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل، باید یک رشته تحصیلی را در دانشگاه مورد نظرتان انتخاب کنید، رشته تحصیلی شما باید تمام وقت و دارای کد CRICOS باشد.

در این مرحله باید درخواست خودتان را به دانشگاه ارسال کنید، وقتی دانشگاه درخواست شما را بررسی و پذیرش کرد حتما باید نامه پذیرش و تائیدیه ی الکترونیکی ثبت نام را از دانشگاه دریافت کنید.

حالا شما با در دست داشتن این نامه و تائیدیه می توانید برای اخذ ویزای مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل اقدام کنید.

مدت زمان ویزای شما بستگی به طول دوره آموزشی شما دارد ولی برای اینکه واجد شرایط اخذ ویزا شوید، برنامه ی آموزشی شما باید بین 12 تا 52 هفته باشد.

یک نکته مهم: اگر می خواهید شانس بیشتری برای پذیرش داشته باشید بهتر است از چند دانشگاه در چند شهر مختلف پذیرش بگیرید.

مزایای ویزای تحصیل

شما وقتی موفق به اخذ ویزای مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل شدید، قبل از شروع ترم تحصیلی و آغاز ترم مجاز هستید بصورت تمام وقت کار کنید اما در حین تحصیل فقط تا سقف 20 ساعت کاردانشجویی می توانید انجام دهید. (برای توضیحات بیشتر صفحه سرمایه گذاری در استرالیا را مطالعه فرمایید)

دارندگان ویزای تحصیل هیچ محدودیتی برای ورود و خروج به خاک استرالیا ندارند.

در صورت تمایل می توانید خانواده تان را همراه خود به استرالیا ببرید، همسر شما می تواند در یک دوره آموزشی سه ماهه شرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *