راهنمای مهاجرت به استرالیا, مطالب مفید

شرایط کار در استرالیا، سرزمین فرصت های طلایی!

شرایط کار در استرالیا، سرزمین فرصت های طلایی!

شرایط کار در استرالیا، سرزمین فرصت های طلایی!

اکثر افراد عموما برای دستیابی به شغل و درآمد اقدام به مهاجرت می کنند، اداره مهاجرت به استرالیا هر سال لیستی از نیروی متخصص مورد نیاز برای کار در استرالیا را منتشر می کند.

خوب است بدانید استرالیا با توجه به اقتصاد پویا و پیشرفت روزافزون صنعت و تکنولوژی تقریبا در همه مشاغل نیاز به نیروی کارشناس و متخصص دارد و همین باعث شده تا استرالیا برای جویندگان کار تبدیل به سرزمین فرصت های طلایی شود. (برای توضیحات بیشتر صفحه سرمایه گذاری در استرالیا را مطالعه فرمایید)

ضمن این که کار در استرالیا هم دارای قوانین و شرایط حمایتی و ایده آلی برای افراد شاغل می باشد. اگر شما هم قصد مهاجرت کاری و اقامت استرالیا را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از شرایط کار در استرالیا مطلع شوید.

قوانین کار در استرالیا

قانون کار منصفانه (FWC) در سال 2009 در استرالیا به تصویب رسید که بر اساس این قانون شرایط استخدام و حقوق و دستمزد برای همه مهاجران و شهروندان استرالیایی برابر است.

صاحبان مشاغل باید با توجه به ارزش های تحصیلی و فنی و تخصصی بدون هیج تبعیضی افراد را ارزیابی و استخدام کنند و موظف به رعایت بهداشت و ایمنی در کار هستند.

ضمن اینکه FWC هر سال بطور منظم میزان سهولت جستجوی کاردراسترالیا مورد بازبینی قرار می دهد و براساس آن تصمیم می گیرد که حداقل دستمزد ملی چقدر باشد.

قانون کاردر استرالیا، میانگین ساعت کار، کارکنان در این کشور را 36 ساعت در هفته مصوب نموده است، معمولا ساعت کاری از 9 صبح تا 5 عصر می باشد.

قراردادهای کاری بصورت مصاحبه و پر کردن فرم استخدامی منعقد می شود و به محض شروع کار، باید به شما یک کپی از بیانیه عادلانه از اطلاعات و شرایط کارگاه بدهند، تا شما از حقوق خود تحت استانداردهای ملی استخدام (NES) مطلع شوید.

حداقل استانداردهای اشتغال در استرالیا که در بیانیه  ذکر شده شامل 10 مورد است.

  • حداکثرساعت کار هفتگی
  • درخواستبرای تنظیم شبکه کاری انعطاف پذیر
  • مرخصیسالانه
  • مرخصیبرای مراقبت های شخصی و دلسوزانه
  • مرخصیبرای خدمات اجتماعی
  • مرخصیبرای خدمات طولانی
  • تعطیلاتعمومی
  • بازنشستگیوالدین و حقوق مربوط به آنها
  • اطلاعاز فسخ قرارداد ، پرداخت خسارت و اضافه کاری
  • بیانیهگزارش کار عادلانه و اطلاع کامل از شرایط کاری
مهاجرت به استرالیا با استفاده از ویزای مهارت و تخصص

مهاجرت به استرالیا با استفاده از ویزای مهارت و تخصص

نکات مهم برای کار در استرالیا

چند نکته که دانستنش برای شما مفید است، شما به محض اشتغال در استرالیا باید مالیات پرداخت کنید و یک شماره فایل مالیاتی (TFN) برای شما صادر می شود و سوابق مالیاتی شما بر اساس آن بررسی می شود پس گرفتن شماره مالیاتی را فراموش نکنید.

نکته بعدی، تحصیلات و تخصص برای کار در استرالیا بسیار ضروری است و جامعه کار استرالیا ارزش فوق العاده ای برای افراد تحصیلکرده قائل می باشد بنابراین سعی کنید میزان سواد و تحصیلات خود را افزایش دهید.

همچنین در بازار کار تحقیق کنید و متناسب با نیاز روز، مهارت جانبی خود را ارتقا دهید هر چه مهارت و نوآوری و دانش شما بالاتر باشد به همان میزان موفقیت شغلی کسب می کنید.

نکته آخر و مهم، هر چند تنوع فرهنگی در کشور استرالیا بالا است و اکثر متخصصین و نیروی کار ملیت ها و فرهنگ های مختلفی دارند اما سعی کنید با فرهنگ و گویش مردم استرالیا آشنا شوید تا شرایط کار در استرالیا و زندگی در این کشور برایتان آسان شود.

شاید شما به مطالعه ی این صفحه علاقه داشته باشید:

انواع ویزای استرالیا       وکیل مهاجرت به استرالیا        ویزای مهارت و تخصص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *