راهنمای مهاجرت به استرالیا, مطالب مفید

شرایط مهاجرت پرستاران به استرالیا

شرایط مهاجرت پرستاران به استرالیا

شرایط مهاجرت پرستاران به استرالیا

شرایط مهاجرت پرستاران به استرالیا تقریباً مشابه به کشور کانادا است. هر دو دارای ایالاتی هستند که به‌صورت جداگانه اقدام به جذب متقاضیان مختلف از جمله متقاضیان مهاجرت پرستاری به استرالیا می‌کنند.اقدام به مهاجرت‌های کاری به استرالیا بسیار شایع است دلیل آن هم شرایط اقتصادی مناسب،دستمزد بالا،شرایط آب‌وهوایی مناسب،فرهنگ مناسب و درخور شأن این کشور می باشد.برای مهاجرت پرستاران به استرالیا فقط مدرک تحصیلی کفایت نمی‌کند بلکه در کنار مدرک تحصیلی اشتغال به کار تخصص سابقه کار و مهارت زبان فرد متقاضی مورد نیاز است.

مهاجرت پرستاران به استرالیا اکثر تخصص‌ها مثل پرستاری اورژانس،مراقبت‌های ویژه ،پرستاری بهداشت روان ،پرستاری بهداشت ،تکنولوژیست های جراحی ،پرستاران رشد،پرستاران اطفال ،پرستاران معلولیت و توان‌بخشی و پرستاران سالمند را شامل می شود.البته همان‌طورکه گفته شد پذیرش در این تخصص‌ها وابسته به اثبات توانایی و تخصص فرد متقاضی برای دولت استرالیا می باشد.

پگاه ورامینی

پگاه ورامینی

ارزیابی مدارک پرستار متقاضی مهاجرت به استرالیا

ارزیابی مدارک پرستاران متقاضی مهاجرت به استرالیا به عهده سازمان ارزیابی سطح آموزشی و اعتبار بخشی در کشور استرالیا می باشد این سازمان یک سری چارچوب و استانداردهایی دارد که براساس همین چارچوب و استانداردها مدرک تحصیلی پرستاران را مورد ارزیابی قرار می دهد. در واقع باید بدانیم این سازمان برای هر گروه شغلی یک کد مخصوص در نظر گرفته و استاندارد های تعیین‌ شده مربوط به هر شغل را برای سایت رسمی مهاجرت به استرالیا ارسال کرده است.

 

انواع ویزاها برای مهاجرت پرستاران به استرالیا

روش General skilled: در این روش شما یک شبه آزمون را پشت سر می‌گذارید.شما باید حداقل شصت امتیاز به دست آورید ولی افرادی که سطح زبان انگلیسی پایینی دارند و مسن‌ تر هستند امکان دارد با شصت امتیاز هم پذیرفته نشوند.حمایت یک ایالت بین پنج تا ده امتیاز مثبت به شما می‌دهد که درمورد پرستاری تقریباً همه ایالت‌های این امتیاز را به شما خواهند داد حمایت فامیلی هم می‌تواند ده امتیاز به شما بدهد.

ویزای 457: یک ویزای موقتی است که حداکثر زمان آن چهار سال است و توسط یک کارفرما برای فرد متقاضی ارائه می‌شود.در این مورد کارفرما باید یک اسپانسر مالی قوی داشته باشد.

ویزای Ens:یک ویزای دائمی است با این شرط که فرد متقاضی باید دو سال برای یک شخص کارفرما کار کرده باشد.ولی اگر متقاضی نامه ارزیابی مهارت و سه سال تجربه کاری در شغل خود را داشته باشد می‌تواند به‌صورت مستقل تقاضای مهاجرت پرستاری به استرالیا را بدهد.

 

ممکن است به موضوعات زیر علاقمند باشید:

انواع ویزای استرالیا – اقامت استرالیا – سرمایه گذاری در استرالیا – وکیل مهاجرت به استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *