راهنمای مهاجرت به استرالیا, مطالب مفید

بهترین راه مهاجرت به استرالیا از طریق طریق مهارت و تخصص

بهترین راه مهاجرت به استرالیا از طریق طریق مهارت و تخصص در ادامه توضیحات مربوط به ویزای استرالیا قابل توجه است. در بین انواع روش های مهاجرت به استرالیا، احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده، بهترین راه مهاجرت چیست؟ مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص، در حال حاضر بهترین راه مهاجرت به استرالیا است.ا اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور را دارید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا هم بدانید چرا بهترین راه مهاجرت به استرالیا، اخذ ویزای اسکیل ورکر یا تخصص و مهارت است؟ و هم از شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص مطلع شوید. چرا مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص؟ ثبات اقتصادی استرالیا در چند دهه اخیر باعث توسعه همه جانبه صنعت و تجارت این کشور شده و در پی آن فرصت های شغلی بسیاری در استرالیا بوجود آمده است. به همین دلیل دولت استرالیا برای اینکه با چالش کمبود نیرو مواجه نشود. یک برنامه منظم برای جذب نیروی متخصص تدوین کرده و هر سال از طریق اداره مهاجرت، لیست مشاغل و تخصص های مورد نیاز را منتشر می کند. جالب است بدانید استرالیا، تقریبا در همه حوزه ها به نیروی کار متخصص نیازمند است و لذا سرعت بررسی شرایط افراد برای اخذ این ویزا، از سایر درخواست ها، بیشتر است. (برای توضیحات بیشتر صفحه سرمایه گذاری در استرالیا را مطالعه کنید.)

بهترین راه مهاجرت به استرالیا از طریق طریق مهارت و تخصص

در ادامه توضیحات مربوط به ویزای استرالیا قابل توجه است. در بین انواع روش های مهاجرت به استرالیا، احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده، بهترین راه مهاجرت  چیست؟ مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص، در حال حاضر بهترین راه مهاجرت به استرالیا است.ا

اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور را دارید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا هم بدانید چرا بهترین راه مهاجرت به استرالیا، اخذ ویزای اسکیل ورکر یا تخصص و مهارت است؟ و هم از شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص مطلع شوید.

چرا مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص؟

ثبات اقتصادی استرالیا در چند دهه اخیر باعث توسعه همه جانبه صنعت و تجارت این کشور شده و در پی آن  فرصت های شغلی بسیاری در استرالیا بوجود آمده است.

به همین دلیل دولت استرالیا برای اینکه با چالش کمبود نیرو مواجه نشود. یک برنامه منظم برای جذب نیروی متخصص تدوین کرده و هر سال از طریق اداره مهاجرت، لیست مشاغل و تخصص های مورد نیاز را منتشر می کند.

جالب است بدانید استرالیا، تقریبا در همه حوزه ها به نیروی کار متخصص نیازمند است و لذا سرعت بررسی شرایط افراد برای اخذ این ویزا، از سایر درخواست ها، بیشتر است. (برای توضیحات بیشتر صفحه سرمایه گذاری در استرالیا را مطالعه کنید.)

ویزای مهارت و تخصص استرالیا

ویزای مهارت و تخصص استرالیا

شرایط اخذ ویزای اسکیل ورکر یا تخصص و مهارت

این ویزا بر اساس تخصص و مهارت شما صادر می شود، اما شما باید در فرم ارزیابی و محاسبه آنلاین مهاجرت به استرالیا، حدقل 60 امتیاز را کسب کنید، سن، مدارک تحصیلی و تخصصی، سوابق کار و میزان تسلط به زبان انگلیسی در رتبه بندی امتیازات شما تاثیر دارد.

  • سن شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص باید زیر 50 سال باشد
  • مدارک کامپیوتر مربوط به مایکروسافت یا سایر کمپانی های معتبر، مدارک دانشگاهی با معدل مورد تائید مراکز علمی استرالیا، مدرک دیپلم هنرستان قابلقبول است
    همچنین مدرک رسمی فنی و حرفه ای از سازمان فنی و حرفه ای یا موسسات آموزشی معتبر که فرد در آن حداقل 900 ساعت آموزش را طی کرده باشد، می تواند امتیاز بخش تحصیلات و تخصص را کسب کند
  • اما علاوه بر تحصیلات شما برای مهاجرتبه استرالیا از طریق مهارت و تخصص، باید یک تا 8 سال سابقه کاری، بر اساس شرایط درج شده در سایت، داشته باشید و بتوانید گواهی معتبر کاری که در آن جزئیات مدت استخدام، میزان حقوق و شرح وظایف کارمندی شما مشخص شده ارائه کنید.
  • در برخی از رشته ها شما حتما باید مدرکآیلتس IELTS را همراه با سایر مدارک به سازمان های ارزشیابی ارسال کنید، بطور کلی سطح زبان انگلیسی و میزان تسلط شما در فرم ارزیابی و محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا بسیار تاثیر گذار است.
  • شما نباید ویزای کنسلی یا ردشده استرالیا داشته باشید.

مزیت ویزای اسکیل ورکر چیست؟

شما بعد از اخذ ویزای اسکیل ورکر، اقامت استرالیا را بصورت دائم دریافت کنید و بعد از مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص، می توانید همسر و فرزندان خود را به استرالیا ببرید.

همچنین اجازه دارید به راحتی به سایر نقاط جهان سفر کنید و از امکانات و مزایای شهروندی هم مانند سایر شهروندان استرالیا برخوردار می شوید.

یک نکته مهم در بعضی کلاس های اقامت دائم بصورت پیش فرض می باشد بعد از چند سال زندگی در استرالیا افراد می توانند از امتیازات نامبرده برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *