سرمایه گذاری در استرالیا, مطالب مفید

با مهاجرت از طریق سرمایه گذاری آشنا شوید!

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

با مهاجرت از طریق سرمایه گذاری آشنا شوید!

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی از آسان ترین راه هایی است که شما میتوانید توسط آن به استرالیا کشور رویاها سفر کنید. با اینکه اینطور گفته می شود که استرالیا کشوری پهناور است که از هر نظر تامین می شود اقتصاد آن نیز رو به رشد است، اما باز هم باعث نمی شود که از حضور مهاجرینی که میخواهند در این کشور سرمایه گذاری کنند جلوگیری شود بلکه از آنها استقبال نیز خواهد شد. اگر شما هم میخواهید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا را تجربه کنید در این بخش با ما همراه شوید.

چرا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری؟

امروزه عده ای به دنبال راه های غیرمتعارف برای مهاجرت هستند. برخی از این افراد در تلاش برای مهاجرت تمامی اموال خود را به فروش می رسانند و در نهایت با دادن مبالغ کلان به کسانی که در این زمینه هیچ تجربه ای ندارد میخواهند مهاجرتی موفق داشته باشند. دقت داشته باشید که به جای صرف این مبالغ هنگفت شما میتوانید از یک وکیل مهاجرت در این زمینه کمک بگیرید. به ویژه اگر قصد شما سرمایه گذاری در استرالیاست، گروه مهاجرتی هوشمند میتواند کمک شایانی به شما در این پروسه داشته باشد. امروزه به وفور دیده می شود که افرادی که می خواهند مهاجرت کنند، اغلب به دنبال راه های قانونی هستند. یکی از آسان ترین راه های مهاجرت به استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.

شاید تصور کنید که سرمایه گذاری در واقع به مبلغ هنگفتی نیاز دارد که ممکن است شما تا این حد تمکن مالی نداشته باشید. در این حال باید بدانید که استرالیا انواع مختلفی از ویزای سرمایه گذاری را به شما ارائه خواهد داد که میتوانید توسط آن ها به این کشور مهاجرت کنید و زندگی امروز و آینده خودتان را تضمین کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، پیچیدگی های فراوانی دارد. شما در عین اینکه باید تمکن مالی خود را اثبات کنید باید شرایط دیگری را نیز دارا باشید که از جمله آنها میتوان به سن و مدرک زبان اشاره کرد. اگر این شرایط را هم برآورده کرده اید میتوانید به یک وکیل مهاجرت مراجعه کنید و در کمتر از یک ماه اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری را دریافت کنید.

راهنمای اقامت استرالیا از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی

راهنمای اقامت استرالیا از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری چه سودی دارد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که چرا باید به جای راه های دیگر، به سراغ مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری بروید؟ در این حال باید بدانید که مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در انواع مختلفی از مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، شرایط سنی وجود ندارد. این امر به ویژه برای کسانی که میخواهند به این کشور مهاجرت کنند اما تصور می کنند که زمان آن گذشته است مناسب خواهد بود و متقاضیان می توانند بعضا در هر سنی برای دریافت این ویزا اقدام کنند.
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کار و آینده شما را تضمین خواهد کرد. زمانی که شما اقدام به دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا می کنید میتوانید تا چهار سال در این کشور اقامت داشته باشید. با اینکه این اقامت دائم نیست اما شما پس از گذشت این چهارسال میتوانید برای اقامت دائم و بعضا شهروندی درخواست کنید و در نهایت ساکن یک کشور رویایی شوید.
راه های سرمایه گذاری در استرالیا

راه های سرمایه گذاری در استرالیا

اقامت دائم و شهروندی استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری

  • اینطور گفته می شود که استرالیا بهشت سرمایه گذاران ایرانی است. شاید تصور کنید که عده بسیاری در این کشور سرمایه گذاری کرده اند و دیگر جایی برای شما وجود ندارد اما در نهایت خواهید دید که شما پس از اخذ اقامت میتوانید به این کشور سفر کنید و در آن زندگی کنید. برای رشد و توسعه استرالیا هیچ حدی نمی تواند محدود کننده باشد.
  • شرایط امتیازبندی برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری راحت تر خواهد بود. به طور حتم میدانید که استرالیا جز کشورهای قانونمند است و همین قانون هم باعث می شود که عده ای نتوانند از راه های دیگر به این کشور مهاجرت کنند. در این حال میتوانید ویزای سرمایه گذاری را انتخاب کنید.
  • برای اخذ این ویزا نیازی نیست که مدت زمان طولانی را صبر کنید. شاید تصور کنید که اخذ این نوع ویزا مانند کشورهای دیگر ممکن است که سال ها به طور بینجامد اما اینطور نیست. دفتر مهاجرت استرالیا و سفارت استرالیا جز منظم ترین دفاتر مهاجرتی به شمار می آیند و کار مهاجرت شما به سرعت انجام خواهد شد.
  • شما همزمان با اینکه ویزای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را دریافت کردید میتوانید اقدام به تحصیل و یا کار در این کشور کنید.

پس از اخذ ویزای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا چه می شود؟

شما پس از اینکه این ویزا را دریافت کردید میتوانید با اولین پرواز به این کشور سفر کنید. این ویزا معمولا به مدت چهار سال و سه ماه صادر خواهد شد که شما از این چهار سال باید به طور حتم دو سال را در این کشور سپری کنید. دقت داشته باشید که همزمان با ورود شما به این کشور به عنوان یک سرمایه گذار میتوانید به تحصیل و یا کار بپردازید. این نوع ویزا به شما اجازه می دهد که خانواده خود را نیز به همراه ببرید و حتی بعد از گذشت زمانی میتوانید برای بستگان واجد شرایط خود اسپانسر هم بشوید. بعد از گذشت چهار سال، اقدام به اخذ اقامت دائم استرالیا کنید و برای همیشه زندگی خود را تامین کنید.

اگر میخواهید با انواع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید میتوانید به مقاله سرمایه گذاری در استرالیا مراجعه کنید. در واقع میتوان گفت که به جز انواعی که در این بخش نام برده شده اند، انواع دیگری از ویزاهای سرمایه گذاری نیز وجود دارند که شما میتوانید با مشورت با یک وکیل مهاجرت به طور کامل با آنها آشنا شوید.

سود سرمایه گذاری در استرالیا

سود سرمایه گذاری در استرالیا

چه کسانی کاندید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هستند؟

عده بسیاری از افراد می خواهند مهاجرت به استرالیا را تجربه کنند اما راه آن راه نمی دانند. عده دیگری از سرمایه گذاری در کشور خود ناامید هستند و میخواهند پول خود را وارد اقتصادی کنند که آنقدر قوی و قدرتمند باشد که کسب و کاری پر سود را به آن ها ارائه دهند. اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که مهاجرت به استرالیا را رویا می دانید، در مشورت با وکیل مهاجرت به این نتیجه خواهید رسید که مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا آسان تر از چیزی است که شما تصور میکنید.

البته، افرادی که اقدام به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می کنند، بعد از گذشت 4 سال میتوانند اصل مبلغ خود را از دولت استرالیا پس بگیرند و بعضا هم دیده می شود که در مدت این چهار سال می توانند یک کسب و کار خوب را در این کشور برای خود ایجاد کنند. استرالیا به طور قطع یکی از بهترین کشور های جهان برای مهاجرت به شمار می آید که قوانین مهاجرتی آن همه ساله در حال تغییر است و حتی ممکن است که قوانین مربوط به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هم در سال 2020 تغییر کنند. اگر شما هم به دنبال مهاجرت به این کشور هستید، اولین و بهترین راه این است که با یک وکیل مهاجرت در این زمینه مشورت کنید. بعضا دیده می شود که افرادی که در این زمینه مشورت میکنند میتوانند به نتایج بهتری در این زمینه دست پیدا کنند و راه های مطمئن تری برای مهاجرت بیابند. با مهاجرت هوشمند، هوشمند مهاجرت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *