راهنمای مهاجرت به استرالیا, سرمایه گذاری در استرالیا, مطالب مفید

با راه های سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید!

راه های سرمایه گذاری در استرالیا

با راه های سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید!

سرمایه گذاری در استرالیا راه های مختلفی دارد و شما میتوانید به عنوان یک مهاجر در این زمینه توسط روش های مختلفی به این کشور مهاجرت کنید. تا چه حد با راه های سرمایه گذاری در استرالیا آشنا هستید؟

سرمایه گذاری در استرالیا، کارآفرینی و همچنین راه های دیگر مهاجرت می تواند نقش بسزایی در آینده شما داشته باشد. به همین دلیل بهتر است که پیش از هرگونه اقدام اطلاعات کافی را در این زمینه به دست آورید و با راه های سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید. ویزاهای سرمایه گذاری در این کشور دارای انواع مختلفی هستند که بهترین نوع آن توسط یک وکیل مهاجرت به شما پیشنهاد داده خواهد شد. اگر شما هم علاقه مند به آشنایی به راه های سرمایه گذاری در استرالیا هستید در این بخش با ما همراه شوید تا این مسئله را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

راه های سرمایه گذاری در استرالیا

راه های سرمایه گذاری در استرالیا

اقداماتی که باید برای دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا انجام دهیم چیست؟

اگر میخواهید اقدام به اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری کنید باید مدارک مختلفی را جهت سرمایه گذاری تهیه کنید و همچنین به صورت کامل با راه های سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید.

استرالیا کشوری است که توانسته به سرعت در حیطه های متفاوت اقتصادی و همچنین تجاری در حال رشد و توسعه باشد. همین امر باعث شده است تا با فراهم کردن راه های مختلف سرمایه گذاری بتواند سودهای بسیار خوبی را برای افراد فراهم آورد. باید بدانید که البته در این بازار، رقابت هم بسیار زیاد است و اینطور نیست که شما بتوانید به آسانی اقدام به مهاجرت به استرالیا از این طریق کنید.

راه های سرمایه گذاری در استرالیا

اینطور گفته می شود که برای سرمایه گذاری در استرالیا شما به حداقل سرمایه 1.2 میلیون دلار استرالیا نیاز دارید. از این مبلغ، شما باید 800 هزار دلار را وارد چرخه اقتصادی کنید و 400 هزار دلار نیز باید گردش مالی داشته باشید. با این کار شما میتوانید ویزای موقت و یا دائم استرالیا را برای چهارسال دریافت کنید و در طی این مدت به این کشور سفر کنید و یا در آن زندگی کنید. دقت داشته باشید که پس از چهارسال مبلغ اولیه به شما بازگردانده می شود و شما میتوانید اقدام به کارآفرینی کنید.

ثبت شرکت در استرالیا توسط اسمارت مایگریشن

در حال حاضر سرمایه گذاری یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به استرالیاست و افراد بسیاری متقاضی آن هستند. باید بدانید که در واقع با توجه به اینکه اقتصاد استرالیا رو به رشد است و همچنین استاندارد های بسیار بالایی دارد. در این بین می توان گفت که با اینکه راه های سرمایه گذاری در استرالیا متفاوت است اما باز هم عده ای با عدم آگاهی دست به راهی می زنند که مناسب آن ها نیست. در این حال بهترین کار این است که شما بتوانید سرمایه گذاری در استرالیا را با کمک یک وکیل مهاجرت انجام دهید. وکیل مهاجرت به صورت رسمی از سوی دولت استرالیا مورد تایید است و به همین دلیل هم شما میتوانید به او اعتماد کنید.

اقتصاد قوی استرالیا باعث شده است که راه های سرمایه گذاری در استرالیا بسته به بهبود شرایط کمک کنند. با وجود اینکه اینطور گفته می شود که استرالیا کشوری قدرتمند در زمینه اقتصادی است اما باز هم تلاش برای بهبود و بهتر شدن در این کشور کاهش پیدا نمی کند. افرادی که متقاضی مهاجرت به استرالیا از این طریق هستند میتوانند از روش های زیر استفاده کنند.

راه های سرمایه گذاری در استرالیا و ساب کلاس های مختلف

اشخاصی که میخواهند سرمایه گذاری در استرالیا را تجربه کنند باید شرایطی را دارا باشند که پس از بررسی راه های سرمایه گذاری در استرالیا بتوانند با توجه به این شرایط برای اخذ اقامت استرالیا اقدام کنند. از جمله شرایطی که برای سرمایه گذاری در استرالیا لازم است، داشتن تمکن مالی است. همچنین سن فرد نیز باید زیر 55 سال باشد. شما بدین ترتیب میتواند به آسانی اقدام به سرمایه گذاری در استرالیا کنید.

اقامت استرالیا از طریق خرید سهام

 ویزاهای سرمایه گذاری در استرالیا

در این بخش می خواهیم شما را با راه های سرمایه گذاری در استرالیا آشنا کنیم پس با ما همراه شوید.

ویزای 188 استرالیا

یکی از راه های سرمایه گذاری در استرالیا اخذ ویزای ساب کلاس 188 است. شما میتوانید با اخذ این ویزا، اقامت 4 ساله استرالیا را دریافت کنید و سپس آن را به اقامت دائم تبدیل کنید. شما زمانی که برای اخذ این نوع ویزا اقدام میکنید، دولت استرالیا تمامی مدارک شما را مورد بررسی قرار می دهد و پس از جذب اسپانسرها در این زمینه به شما امکان انتقال سرمایه داده خواهد شد. نکته ای که در اخذ این ویزا وجود دارد این است که شما باید در طول 4 سالی که توسط این ویزا در این کشور اقامت دارید، کسب و کاری را در استرالیا راه اندازی کنید تا بتوانید به رشد چرخه اقتصادی این کشور کمک کنید.

ویزای 132

راه های سرمایه گذاری در استرالیا همانطور که گفته شد یکی و دوتا نیستند و شما راه های بسیاری را پیش رو دارید تا بتوانید از طریق سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنید. این ویزا بیشتر برای افرادی مفید است که مدیر و یا صاحب شرکت های بزرگ هستند. برای دریافت این نوع ویزا، شما باید حداقل 1.5 میلیون دلار استرالیا را وارد چرخه اقتصادی این کشور کنید و سپس سرمایه گذاری خود را انجام دهید. نکته مهمی که باید در زمینه ویزای ساب کلاس 132 بدانید این است که شما میتوانید پیش از ورود به خاک این کشور برای همسر و یا فرزندان خود نیز اقدام به دریافت ویزا و اخذ اقامت دائم کنید. این نوع ویزا، یکی از راه های سرمایه گذاری در استرالیا است که شما میتوانید خانواده خود را نیز از ابتدای روند با خود همراه کنید.

حداقل سرمایه گذاری در استرالیا

حداقل سرمایه گذاری در استرالیا

ساب کلاس 888

این نوع ویزا برای افرادی مناسب است که ویزای 188 را دریافت کرده اند و میخواهند اقامت دائم دریافت کنند. البته الزاماتی در زمینه این ویزا وجود دارد که باید به آن دقت کنید. شما باید روش سرمایه گذاری خود را انتخاب کنید که آیا میخواهید در تجارت سرمایه گذاری کنید و یا جز سرمایه گذاران برجسته باشید. در هر حال باید بدانید در عین اینکه این راه، یکی از آسان ترین راه های سرمایه گذاری در استرالیاست اما شرایط بسیاری دارد که باید آنها را مورد بررسی قرار دهید. این ویزا البته برای پنج سال معتبر خواهد بود و پس از آن هم شما میتوانید اقدام به اخذ اقامت دائم و شهروندی استرالیا کنید.

اگر میخواهید در این زمینه اطلاعات کامل تری داشته باشید میتوانید از مقاله سرمایه گذاری در استرالیا استفاده کنید تا به طور کامل با شرایط سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید.

روش های مهاجرت به استرالیا را بشناسید.

همانطور که گفتیم، مهاجرت به استرالیا شرایط و همچنین راه های متفاوتی دارد . برای مهاجرت شما نیاز به اخذ ویزای استرالیا دارید. اگر شما هم میخواهید به این کشور مهاجرت کنید و میخواهید این کار را از طریق سرمایه گذاری انجام دهید باید بدانید که سرمایه گذاری در واقع یکی از روش های معمول در این زمینه است که فرد می تواند به راحتی اقدام به اخذ اقامت از این طریق کنید.

البته راه های سرمایه گذاری در استرالیا تماما به تمکن مالی شما بستگی دارد. شما در این زمینه بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که با یک وکیل مهاجرت مشورت کنید تا بتوانید تمامی  نکات مهاجرت به استرالیا از این طریق را بدانید. با مهاجرت هوشمند، هوشمند مهاجرت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *