سرمایه گذاری در استرالیا, مطالب مفید

شرایط اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک؛ شرایط استثنایی 2020!

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک یکی از آسان ترین راه هایی است که شما میتوانید مهاجرت به استرالیا را تجربه کنید. امروزه با توجه به اینکه روند مهاجرت به اقصی نقاط جهان توسط ایرانیان مورد بررسی قرار می گیرد شاید برای شما هم مطلوب باشد به کشوری مهاجرت کنید که جز 10 کشور برتر جهان از نظر سطح زندگی است. در این بخش با ما و اقامت استرالیا از طریق خرید ملک؛ شرایط استثنایی 2020 همراه شوید!

امروزه تعداد افرادی که اقدام به مهاجرت به استرالیا میکنند بسیار زیاد است و عده ای دیگر نیز علاقه مند به مهاجرت هستند. در این بین راه های مهاجرت به استرالیا آنقدر زیاد است که شما میتوانید راهی متناسب با وضعیت خود را انتخاب کنید. یکی از بهترین و آسان ترین راه هایی که میتوانید به استرالیا مهاجرت کنید اقامت استرالیا از طریق خرید ملک است.

که نوعی از ویزای سرمایه گذاری در استرالیا است. اما دقت داشته باشید که اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید ملک آنطور که تصور می کنید راحت نیست و در این زمینه ممکن است شما هم سوالاتی را در ذهن داشته باشید که برای شما ابهام به وجود آورده باشد. در این حال بهتر است که با یک وکیل مهاجرت در این زمینه مشورت کنید.

بررسی کامل هزینه های زندگی در استرالیا

بررسی کامل هزینه های زندگی در استرالیا

شرایط اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

استرالیا به دلیل سطح ایده آلی که از زندگی دارد هم اکنون مورد توجه عده بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفته است. استرالیا در واقع کشوری است که شما میتوانید در آن زندگی با فرهنگ مناسب را تجربه کنید. موضوعی که در چندین سال اخیر در این زمینه رونق گرفته است اقامت استرالیا از طریق خرید ملک است.

در این سال ها، افرادی که به عنوان سرمایه گذار خارجی در این زمینه فعالیت داشته اند اقدام به خرید و فروش مملک کرده اند و به همین دلیل هم استرالیا به یکی از کشورهای پررونق در زمینه ملک تبدیل شده است.

خرید ملک در استرالیا و اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید ملک

شاید مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که آیا شما میتوانید اقامت استرالیا را از طریق خرید ملک دریافت کنید یا نه؟

در این حال باید بدانید که اگر شما هم میخواهید به عنوان یک سرمایه گذار خارجی در این زمینه فعالیت کنید و در عین حال اقامت استرالیا را نیز دریافت کنید باید از یک هیات بررسی در این کشور که به آن FIRB  گفته می شود تاییدیه دریافت کنید.

این هیئت در واقع شرایط افرادی را که میخواهند به عنوان سرمایه گذار خارجی در این زمینه فعالیت کنند و شهروند استرالیا هم نیستند مورد بررسی قرار می دهد. در واقع در این هیئت کنترل خواهد شد که آیا سرمایه گذاری از طریق ملک به اقتصاد این کشور کمک خواهد کرد یا خیر. پس در واقع آنچه که به شما اقامت استرالیا را خواهد داد خرید ملک نیست، بلکه سرمایه گذاری در استرالیاست که باعث می شود شما بتوانید اقامت استرالیا را دریافت کنید.

سرمایه گذاری

خرید ملک در استرالیا و استانداردهای سرمایه گذاری در استرالیا

از جمله مسائل مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که آیا سرمایه گذاری در استرالیا از طریق خرید ملک برای سرمایه گذار خارجی هم فایده ای خواهد داشت یا نه. در این حال باید بدانید که اگر سرمایه گذاری سودی نداشت که عده بسیاری اقدام به خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور نمی کردند!

آنچه باید بدانید این است که استرالیا یکی از کشورهایی است که اقتصاد بسیار قدرتمندی دارد و بازار ترکیبی آن باعث می شود که تولید ناخالصی داخل بالا برود و در ننتیجه نرخ فقر هم کاهش پیدا کند. استرالیا جز کشورهایی است که نرخ بیکاری هم در آن بسیار پایین است و با دولت سالم و با سیاستی که دارد می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای سرمایه گذاری باشد. شما میتوانید اقامت استرالیا از طریق خرید ملک را توسط یک وکیل مهاجرت مورد بررسی قرار دهید تا با نکات آن آشنا شوید.

 خرید ملک در استرالیا و شرایط سیاسی

در واقع آنچه که باعث می شود شما بتوانید اقامت استرالیا از طریق خرید ملک را انجام دهید بررسی شرایط سیاسی است. در واقع شاخص هایی که باعث می شود شما با شرایط اقتصادی موجود در کشور آشنا شوید این است که شاخص ثبات سیاسی را بررسی کنید. زمانی که شما مشاهده می کنید سیاست استرالیا در یک حالت سالم و پایدار قرار دارد در نتیجه خواهید فهمید که این کشور از نظر اقتصادی به ثبات رسیده است و شما میتوانید اقداماتی را در زمینه اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید ملک انجام دهید.

بررسی اجمالی جاذبه های گردشگری استرالیا

بررسی اجمالی جاذبه های گردشگری استرالیا

اقامت استرالیا از طریق خرید ملک برای واجدین شرایط

دقت داشته باشید افرادی که میخواهند اقامت استرالیا را از طریق خرید ملک دریافت کنند باید پیش از خرید اقامت موقت را در این کشور داشته باشند. بدون اینکه شما در استرالیا اقامت موقت و یا دائم داشته باشید نمیتوانید در استرالیا ملکی را خریداری کنید. در این شرایط، بهترین کاری که میتوانید بکنید این است که ویزای تحصیلی و یا دانشجویی، ویزای مهارت های کاری و … را دریافت کنید و سپس اقدام به خرید ملک کنید.

بنابراین خرید ملک به تنهایی برای شما اقامت استرالیا را اخذ نخواهد کرد، بلکه شما باید ابتدا اقامت داشته باشید تا بتوانید ملک را خریداری کنید.

سرمایه گذاری

زمانی که شما اقامت موقت استرالیا را دارید، میتوانید در یک ملک سرمایه گذاری کنید و در واقع با این کار شما سرمایه خود را به این کشور منتقل خواهید کرد. همچنین اخذ اقامت از طریق خرید ملک باید با ملک مسکونی انجام گیرد. یعنی شما فقط میتوانید املاک مسکونی را خریداری کنید و آن را به عنوان یک مکان برای زندگی و سکونت خود انتخاب کنید. در غیراینصورت اگر قصد زندگی در آن را ندارید باید آن را بفروشید.

افرادی که در استرالیا اقامت موقت دارند میتوانند در این کشور ملک خریداری کنند و از این طریق در این کشور سرمایه گذاری کنند. اما زمانی که اقامت آنها به پایان خواهد رسید می توانند ملک خریداری شده را بفروشند.

خرید ملک در استرالیا و هزینه های خرید ملک

در سال اخیر اما خرید ملک در استرالیا تغییراتی داشته است. شما به عنوان فردی که میخواهید در این کشور یک ملک را خریداری کنید باید بدانید که در سال گذشته در قیمت مسکن یک تغییرات و افزایش حبابی ایجاد شده است که باعث شده قیمت مسکن افزایش پیدا کنید. در صورتی که شما یک ملک را در این کشور خریداری کنید و در آن ساکن نباشید، پس از شش ماه باید هزینه های مصرفی آن را بپردازید.

 

در نهایت…

اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید ملک همانطور که دیدید امکان پذیر نخواهد بود. شما نمی توانید تنها با خرید ملک اقامت دریافت کنید و پیش از خرید ملک باید به طور حتم اقامت دائم و یا موقت استرالیا را داشته باشید. اگر شما هم میخواهید اقدام به خرید ملک در این کشور کنید، پیش از هرگونه کاری با وکلای مهاجرت در این زمینه مشورت کنید. شاید راه های دیگری را پیدا کنید که بتوانید از طریق آن اقامت استرالیا را دریافت کنید و سپس اقدام به خرید ملک کنید. اگر شما هم سودای مهاجرت به استرالیا را در سر دارید باید بدانید که برای این کار راه های بسیاری وجود دارد که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید، پس با مهاجرت هوشمند تماس بگیرید و هوشمند مهاجرت کنید!

شاید به مطالب زیر علاقمند باشید:

انواع ویزای استرالیا – وکیل مهاجرت به استرالیا – اقامت استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *