سرمایه گذاری در استرالیا, مطالب مفید

حداقل سرمایه گذاری در استرالیا

حداقل سرمایه گذاری در استرالیا

حداقل سرمایه گذاری در استرالیا چقدر است؟

حداقل سرمایه گذاری در استرالیا شاید مقوله ای باشد که ذهن عده بسیاری را که علاقه مند به مهاجرت به این کشور هستند را به خود درگیر کرده است. شاید تصور کنید که مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری یکی از آسان ترین راه های مهاجرت است که میتوانید از طریق آن به سرعت اقامت استرالیا را دریافت کنید اما اینطور نیست. سرمایه گذاری در استرالیا نیز مانند انواع دیگر ویزاهای استرالیا پیچیدگی های مختص به خود را دارد و به همین دلیل است که شما باید پیش از هرگونه تصمیم گیری به طور کامل در این زمینه بررسی و تحقیق کنید.

شرایط اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری یکی از سریع ترین راه هایی است که شما میتوانید اقامت دائم این کشور را بگیرید. البته دقت داشته باشید که شرط اولیه در زمینه اخذ اقامت استرالیا این است که با میزان مبلغ و شرایط ویزای سرمایه گذاری استرالیا آشنا باشید. این موارد در عین اینکه مهم هستند میتوانند به طور کل روند مهاجرت شما را تحت تاثیر قرار دهند.  البته دقت داشته باشید که در مقوله مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، حداقل سرمایه گذاری در استرالیا نیز حائز اهمیت است.

خلاصه ای از خدمات پس از ورود به استرالیا برای مهاجرین ایرانی

خلاصه ای از خدمات پس از ورود به استرالیا برای مهاجرین ایرانی

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

بسیاری از افرادی که امروزه اقدام به مهاجرت می کنند استرالیا را یکی از مقاصد ایده آل برای مهاجرت می دانند. علت اینکه مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری ایده آل است را در این بخش با هم بررسی خواهیم کرد. در این بخش با ما همراه باشید تا با حداقل سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوید.

استرالیا یکی از کشورهایی است که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته و دسترسی آن به سایر بخش های جهان راحت است. میتوان گفت که وجود موقعیت های کاری در این کشور باعث می شود که استرالیا به عنوان یکی از قطب های اقتصادی در جهان شناخته شود.  این کشور همچنین از خدمات مختلف درمانی برخوردار است که شما میتوانید با اخذ اقامت دائم استرالیا از آن ها استفاده کنید. البته باید گفت که در کنار تمامی این موارد، استرالیا یکی از کشورهای ثروتمند به شمار می آید و واحد پول آن نیز دلار است. با توجه به اینکه حداقل سرمایه گذاری در استرالیا چقدر باشد شما میتوانید این کشور را به عنوان یکی از مقاصد مطمئن خود برای مهاجرت انتخاب کنید و از زندگی در یک کشور امن و با سطح رفاهی عالی لذت ببرید.

اما برای سرمایه گذاری در استرالیا از کجا باید شروع کنیم؟ حداقل سرمایه گذاری در استرالیا چقدر است؟

سرمایه گذاری در استرالیا به دو روش انجام خواهد گرفت که شما میتوانید توسط هر دوی آن ها اقامت دائم و یا حتی شهروندی استرالیا را بگیرید. در هردوی این موارد، حداقل سرمایه گذاری در استرالیا متفاوت است.

1-  سرمایه گذاری از طریق ویزای کارآفرینی استرالیا و راه اندازی کسب و کار

اولین راهی که میتوانید برای سرمایه گذاری در استرالیا از آن استفاده کنید این است که از ویزای کارآفرینی بهره مند شوید. حداقل سرمایه گذاری در استرالیا برای اخذ این ویزا از سایرین کمتر است و به همین دلیل هم بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. میتوان گفت که 95 درصد از افرادی که میخواهند از طریق سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنند از این ویزا استفاده می کنند. حداقل سرمایه گذاری در استرالیا در این روش 500 هزار دلار است. شما باید برای اخذ اقامت استرالیا از این طریق ثابت کنید که به مدت حداقل 2 سال یک کسب و کار موفق در ایران داشته اید و توانسته اید 1 میلیارد و نیم فروش داشته باشید. همچنین میزان حداقل دارایی های شما و همسرتان هم باید دو میلیارد و پانصد میلیون تومان به بالا باشد.

در اینکه حداقل سرمایه گذاری در استرالیا از طریق اخذ این ویزا بسیار کمتر است، شما میتوانید از مزایای دیگر اخذ این نوع ویزا نیز بهره مند شوید. شما برای دریافت اقامت استرالیا از این طریق نیازی به نمره زبان نخواهید داشت. همچنین میتوانید پس از اینکه مدارک خود را برای یک اداره مهاجرت در استرالیا فرستادید ویزای خود را به مدت چهارساله دریافت کنید و به استرالیا مهاجرت کنید و سپس کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

دقت داشته باشید که برای این کار شما باید حداقل 200 هزار دلار را در اقتصاد کشور به جریان بیندازید. همچنین باید برای دو سال بعد هم کارمندهای خود را استخدام کنید و در همین حین نیز باید چیزی در حدود 330 هزار دلار فروش داشته باشید. زمانی که این پروسه به اتمام رسید میتوانید اقامت دائم خود را دریافت کنید. در واقع شما به آسانی و با حداقل سرمایه گذاری در استرالیا میتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید.

سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا از طریق انتقال وجه

یکی از راه های دیگری که میتوانید در استرالیا سرمایه گذاری کنید این است که وجهی را به اقتصاد این کشور وارد کنید. در این روش حداقل سرمایه گذاری در استرالیا 1.5 میلیون دلار است که شما باید این مبلغ را به خزانه های استرالیا واریز کنید. پس از اینکه مبلغ فوق را به استرالیا وارد کردید میتوانید به مدت 4 سال اقامت دریافت کنید. با اینکه حداقل سرمایه گذاری در این روش نسبت به روش قبل بیشتر است اما شما باید به مدت 2 سال از چهار سال ویزای خود را در این کشور اقامت داشته باشید تا بتوانید ویزای اقامت دائم و یا شهروندی خود را دریافت کنید.

سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری با کمک وکیل مهاجرت

 ویزای اقامت موقت (ویزای ۱۸۸ استرالیا)

این نوع ویزا در واقع برای سرمایه گذاری در استرالیا به صورت موقت ایجاد شده است و مدت آن 4 سال و سه ماه خواهد بود. این نوع ویزا دارای زیرمجموعه های مختلفی است که حداقل سرمایه گذاری در هریک از آنها متفاوت است:

ویزای کارآفرینی Business Innovation Stream

برای اینکه شما بتوانید اقامت استرالیا را از این طریق دریافت کنید باید حداقل سرمایه گذاری معادل با 800 هزار دلار استرالیا را در این کشور انجام دهید و همچنین از 2 تا 4 سال هم باید گردش مالی بالای 500 هزار دلار داشته باشید.

ویزای سرمایه گذاری معمولی Investor Stream

این ویزا برای افرادی مناسب است که میخواهند حداقل سرمایه گذاری معادل با 1.5 میلیون دلار استرالیا انجام دهند.

ویزای سرمایه گذاری ویژه Significant Investor Stream

حداقل سرمایه گذاری برای اخذ این ویزا، 5 میلیون دلار استرالیاست.

ویزای سرمایه‌گذاری عمده Premium Investor Stream

اگر شما میخواهید این ویزا را دریافت کنید، حداقل سرمایه گذاری در استرالیا برای اخذ این ویزا حدود 15 میلیون دلار است. شما میتوانید از این ویزا استفاده کنید و در کشور مقصد کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنید.

علاوه بر مواردی که ذکر شد، شما میتوانید از طریق ثبت شرکت نیز ویزای استرالیا را دریافت کنید. دقت داشته باشید که انواع ویزاهایی که در بالا به بررسی آن ها پرداختیم دارای یک حداقل میزان برای سرمایه گذاری بوده اند اما راه های دیگری هم برای اخذ ویزا وجود دارد.

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

اگر شما هم میخواهید مهاجرت کنید اما حداقل سرمایه گذاری در استرالیا را ندارید و یا بودجه کمتر و بیشتری دارید ناامید نباشید. در مهاجرت به استرالیا راه های مخلفاتی وجود دارد که شما میتوانید از طریق یک وکیل مهاجرت به صورت کامل با آنها آشنا شوید. دقت داشته باشید که مهاجرت به استرالیا از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری یکی از آسان ترین راه های مهاجرت به این کشور است و اگر شما هم رویای رفتن به این کشور را در سر میپروراند میتوانید از مقاله سرمایه گذاری در استرالیا کمک بگیرید. با گروه مهاجرت هوشمند، هوشمند مهاجرت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *