مطالب مفید, ویزا و اقامت استرالیا

بررسی اجمالی مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسرفامیلی

بررسی اجمالی مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

بررسی اجمالی مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسرفامیلی

در ادامه توضیحات مربوط به ویزای استرالیا قابل توجه است. مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر فامیلی، یکی از آن نوع مهاجرت هایی است که احتمالا شما تصور می کنید صرفا با داشتن یک خویشاوند درجه یک در کشور استرالیا می توانید برای اخذ ویزا اقدام کنید.

اما باید بدانید اخذ این ویزا هم مانند سایر ویزاها قوانینی دارد، شما و فرد اسپانسر باید دارای شرایطی باشید، با ما همراه باشید تا از جدیدترین قوانین، مهاجرت به استرالیا و اقامت استرالیا از طریق اسپانسر فامیلی مطلع شوید.

قوانین، مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر فامیلی

  • ویزای والدین

اگر شما دارای فرزندی هستید که شهروند استرالیا می باشد یا حداقل 2 سال از اقامت دائمش در استرالیا می گذرد و یا شهروند نیوزلند و مقیم استرالیا و واجد شرایط است، به شرط اینکه فرزند شما اسپانسرتان شود، کاندیدای اخذ این نوع ویزا هستید.

برای درخواست این ویزا، طبق قانون شما والدین عزیز، باید نیمی از فرزندانتان مقیم استرالیا باشند تا واجد شرایط اخذ این ویزا باشید.

یکی از مشکلات اخذ این ویزا، مدت زمان طولانی، بررسی درخواست است، که معمولا بین 20 تا 30 طول می کشد، اما یک راه حل وجود دارد.

برای اینکه مدت زمان بررسی پرونده را به یک سال و نیم کاهش بدهید، با پرداخت هزینه نسبتا زیاد، می توانید از ویزای کمکی ساب کلاس 143 استفاده کنید.

  • مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر فامیلی،ویزای فرزندان

یکی از والدین باید شهروندی استرالیا یا اقامت دائم این کشور را داشته باشد یا اینکه شهروند نیوزلند و مقیم استرالیا و واجد شرایط باشد.

طبق قوانین استرالیا این فرد می تواند اسپانسر فرزند کمتر از 25 سال و مجرد یا فرزندی که به هر دلیل تحت حمایت والدین است، شود.

هزینه مهاجرت به استرالیا

هزینه مهاجرت به استرالیا

  • ویزای فرزند خواندگی

کودکانی که خارج از استرالیا زندگی می کنند و تحت قیومت و حمایت یکی از شهروندان استرالیا یا دارندگان اقامت دائم این کشور و یا فردی که شهروند نیوزلند و مقیم استرالیا و واجد شرایط است، قرار می گیرند واجد شرایط اخذ ویزای فرزندخواندگی هستند.

  • ویزای کودکان بی سرپرست

این نوع ویزا هم برای کودکانی صادر می شود که خارج از استرالیا زندگی می کنند و والدین آنها توانایی مالی حمایت از آنها را ندارند یا به هر دلیل بدون سرپرست هستند.

همچنین توسط یکی از شهروندان استرالیا یا دارندگان اقامت دائم این کشور و یا فردی که شهروند نیوزلند و مقیم استرالیا و واجد شرایط است، تحت سرپرستی قرار می گیرند.

  • مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر فامیلی،ویزای بازماندگان

این ویزا برای افرادی صادر می شود که هیچ خویشاوندی جز والدین، برادر یا خواهر خود که شهروند یا مقیم استرالیا یا شهروند نیوزلند و مقیم استرالیا و واجد شرایط است، ندارد.

برای همین قصد زندگی با خویشاوند درجه یک خود در استرالیا را دارد در این صورت سن فرد باید زیر 18 سال یا به هر دلیل تحت حمایت باشد.

  • ویزای مراقبت های پرستاری

اگر شما خویشاوندی دارید که شهروند استرالیا است و به هر دلیل کهولت سن یا بیماری نیاز به مراقبت و پرستاری دارد می توانید مراقبت و پرستاری او را برعهده بگیرید و واجد شرایط درخواست این نوع ویزا شوید.

نکته مهم برای اخذ ویزای، مهاجرت به استرالیا از طریق اسپانسر فامیلی، باید در زمان درخواست هر کدام از این ویزاها، فرد متقاضی خارج از خاک استرالیا باشید.

ضمن اینکه شرایط مالی فرد اسپانسر هم کاملا مورد بررسی قرار می گیرد تا کارشناس اداره مهاجرت مطمئن شود فرد اسپانسر توانایی تامین هزینه های متقاضی را دارد. (برای توضیحات بیشتر صفحه سرمایه گذاری در استرالیا را مطالعه فرمایید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *