سرمایه گذاری در استرالیا, مطالب مفید

با خرید خانه در استرالیا سرمایه گذاری کنید

با خرید خانه در استرالیا سرمایه گذاری کنید

با خرید خانه در استرالیا سرمایه گذاری کنید

سازمان FIBR نام یک هیئت تشخیص یا تجدیدنظر برسرمایه گذاری خارجیان است که محدودیت هایی را برای خرید خانه در استرالیا برای افرادی که با اقامت موقت در این کشور زندگی می کنند قائل شده است.

بنابراین خرید خانه در استرالیا با ویزای موقت کار پیچیده ای است. اما روش هایی وجود دارد که شما می توانید حتی با ویزای موقت اقدام به خرید خانه در استرالیا کنید. (در ادامه توضیحات مربوط به ویزای استرالیا قابل توجه است)

خرید خانه در استرالیا برای سرمایه گذاری

اگر شما ویزای موقت استرالیا را دارید و تصمیم گرفته اید با خرید خانه در استرالیا سرمایه گذاری کنید باید قبل از این اقدام فرم درخواست اقامت دائم را پر کنید، و ویزای بریج که به شما اجازه می دهد تا زمان بررسی نهایی پرونده اقامت استرالیا زندگی کنید را دریافت کرده باشید.

حالا شما می توانید تائیدیه FIBR را برای خرید خانه در استرالیا را دریافت کنید البته در نظر داشته باشید این کار هزینه زیادی دارد.

پس از اینکه تائیدیه را دریافت کردید امکان خرید دو نوع ملک مسکونی را دارید.

  1. خانه هایی که سال ها قبل ساخته شده اند و افرادی در آن ساکن بوده اند که اصطلاحا در بازار ثانویه خرید و فروش می شوند، شما نمی توانید این املاک را با هدف سرمایه گذاری در استرالیا بخرید و به هیچ عنوان حق اجاره دادن آن را هم ندارید و فقط می توانید در آن ساکن شوید.
  2. اما دسته دوم شامل خانه های نوساز می شود این خانه ها بتازگی ساخته شده اند و قبلا کسی در آن زندگی نکرده و خالی می باشد و پیش از این خرید و فروش هم نشدهاست.
    برای خرید این خانه ها به شرط تائیدیه FIRB، هیچ محدودیتی ندارید و بسته به توانایی مالی تان می توانید هر تعداد که دوست دارید از این خانه ها بخرید و می توانید خانه ی خریداری شده را اجاره هم بدهید.
خدمات پس از ورود به استرالیا

خدمات پس از ورود به استرالیا

چند نکته برای خرید خانه در استرالیا

شما می توانید برای خرید خانه در استرالیا وام بگیرید، با ویزای موقت بانک های این کشور تا 70درصد ارزش خانه را به شما وام می دهند.

باید مالیات خرید خانه در استرالیا (استمپ دیوتی) را طبق قوانین هر ایالتی که درآن اقدام به خرید ملک می کنید پرداخت نمائید.

شاید شما به مطالعه این صفحه علاقه داشته باشید:

مهاجرت به استرالیا            وکیل مهاجرت به استرالیا           ویزای مهارت و تخصص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *